Informacija dispečeriui


Kvietėjas,  paskambinęs į greitosios medicinos pagalbos stotį,  dispečeriui privalo atsakyti į šiuos klausimus:
  1. Nurodyti  kuo tikslesnį įvykio vietos adresą, vietovę.
  2. Nurodyti  telefono numerį (kad būtų galima patikslinti informaciją, arba susisiekti jei nutrūktų  tel.  ryšys).
  3. Kas atsitiko? (sąmoningas ar ne, ligos ar traumos požymiai, nusiskundimai).
  4. Kiek nukentėjusių, ar pacientų?
  5. Paciento amžius, lytis.
  6. Vardas,  pavardė (jei žino).
  7. Kokie galimi pavojai? (naminiai gyvūnai, agresyvi aplinka,  agresyvus pacientas, kt.).
  8. Kas kviečia pagalbą ? Prisistatyti.
Pagalbos kvietėją prašome  kalbėti aiškiai, rišliai, suprantamai, nepadėti telefono ragelio, kol neišklausys dispečerio nurodymų, kaip teikti pirmą pagalbą, kol atvyks GMP brigada.

Esant skubiam kvietimui,  GMP brigada aktyvuojama dar pokalbio metu.


Susisiekite


Aš ne robotas